zondag 1 juni 2014

Pannenkoekjes!

Ik heb het recept al best vaak voorbij zien komen op blogs, instagram, Facebook etc. 
Net als vanmorgen. En dat was het moment dat ik dacht, oke NU ga ik ze ook eens een keer maken.
And so I did!
Zo simpel en toch zó lekker!
En uiteraard weer glutenvrij, dus zonder deeg of wat dan ook.

Je hebt echt maar 3 ingrediënten nodig:

1 rijpe banaan
2 eieren
Kaneel
(Kokosolie om in te bakken)

Hoe nu verder, hoe nu verder:

Prak de banaan.
Voeg de twee eieren en kaneel toe bij de banaan en maak hier een geheel van.
Zet de koekenpan nu op laag vuur en voeg de kokosolie toe.
Als dit heet genoeg is, voeg je het mengsel toe. Je kunt beter een paar kleine pannenkoekjes maken dan 1 grote. Omdat het anders moeilijk is om de pannenkoek om te draaien.
Ze zijn best snel gaar dus zorg ervoor dat je ze op tijd omdraait en van het vuur haalt.
Ik vind ze zelf al zoet genoeg zo. Maar mocht je het toch nóg zoeter willen kun je er bijv. ook dadelstroop overheen gieten (heb ik stiekem ook bij een paar gedaan, yammie).

Et voila, alweer klaar!
Dit was mijn eerste poging ever en ik vindt ze best goed gelukt! ;-)


Enjoy!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten