zondag 13 oktober 2013

Aardappelfeest!

Het heeft even geduurd, maar hier is dan eindelijk weer een berichtje.

Gister ben ik weer naar een evenement van YFM geweest (wordt een beetje saai nu hé;-) ), dit keer als vrijwilliger! Het was een feest waar ze (de vier parmentiers) een aardappel op 12 verschillende manieren gingen bereiden. Wij mochten zelf ook proeven natuurlijk, en hmm wat was het heerlijk! Je proeft echt dat het gemaakt was met liefde en natuurlijk helemaal biologisch!
Ik moest deze avond vooral horeca taken uitvoeren. En een beetje met de gasten praten, ik vond dit erg leuk en gezellig!
Natuurlijk heb ik ook een paar nieuwe connecties gekregen, die komende woensdag ook naar de DiscoSoep gaan!

Nuuu ben ik wel alleen helemaal kapot, dus ik ga lekker so you think you can dance op de bank kijken! ;-)


Dit was ons awesome shirt die we aan moesten (en mogen houden)!

P.s. Vanavond is mijn laatste cheatday tot mijn verjaardag (en ohh wat heb ik daar weer van genoten, chocola en schuimpjes), 20 november! Dus kom maar op met die 45 dagen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten