maandag 4 november 2013

Break Out Run!

2014 goal: halve marathon!

Yep, het staat nu dan echt vast! Tamara en ik gaan meedoen aan de Break Out Run, die staat gepland op 17 mei 2014. Het was eigenlijk een heel impulsieve actie, ze zette de 'aftermovie' van 2013 op mijn facebook, waarop ik reageerde: "Cool, laten we daar aan meedoen. Ik heb me al voor ingeschreven, jij ook?" En stoere bikkels als we allebei zijn, doen we nu (totaal ongetraind) mee. Dus we moeten de komende maanden even lekker aan de bak!
Maar het lijkt me, aan het filmpje hier onder te zien, zo supertof!! En zwaar natuurlijk!



But we LOVE it!!
It's all about pushing yourself to your limits! ;-)


Dus ik verwacht jullie ook te zien de 17e (pas in mei, dus tijd zat!!!) ! 
De inschrijving start vanavond om 19.00 uur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten