vrijdag 22 november 2013

Guess who's back?

Hallo lieve volgers!

Mijn computer is gecrasht geweest, vandaar dat jullie zo lang niks hebben gehoord.
Alles is nu gelukkig weer opgelost :-)

Ik ben ook net jarig geweest (afgelopen woensdag) en heb heel wat leuke cadeautjes mogen ontvangen!


Zoals deze schatjes! =)

En met schaamte moet ik zeggen dat ik gister nog eens 3 sportbroeken online heb besteld! Ik kreeg 15% korting bij de Adidas shop voor mijn verjaardag (ah wat lief) en moest dat binnen 7 dagen gebruiken! En tsja het zou zonde zijn als ik die niet zou gebruiken! ;-)

Ennnnnnnnnn komende donderdag tot zondag ga ik samen met een vriendin naar Berlijn! En uiteraard staat de Nike shop ook op het programma (aangezien we die hier ook niet hebben ;( ), dus aaaah dat wordt ook lekker geld uitgeven!

Maar vanaf nu kan ik dus gewoon weer lekker blogs posten! ;-D

And this is (one of) my goal(s)! What about yours?! ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten