zondag 16 februari 2014

Smooooooth ie!

Ik ben er even een weekje tussenuit geweest, want ik was helaas ziek!
Maaar nu gaat het weer helemaal goed ;-)

Ik merk alleen wel dat mijn conditie een stuk achteruit is gegaan zeg. Dus morgen maar weer rustig beginnen met een stukje hardlopen.

Maaar goed eerst een paar lekkere, simpele smoothie gerechten.

Stop trouwens wel altijd groente in je smoothie. Want als je er alleen fruit in stopt krijg je teveel fruitsuikers binnen.



Deze heb ik een beetje uit de nieuwste WomenHealth gepikt + een kleine toevoeging van mezelf.
Ik heb deze smoothie overigens gewoon met een normale blender gemaakt, niet met een splinternieuwe supersonische sapcentrifuge ;-)

Ingrediënten:
Glas water
Bleekselderij
Sap van halve limoen
2 takjes munt
Banaan
Elstar appel
Ananas
Verse gember (klein stukje van 1 cm!!!)
Kokossnippers
Lijnzaad

Bereidingswijze:
Mix eerst het water en alle groentes door elkaar, voor ongeveer 1 min.
Voeg dan de rest eraan toe.
En garneer het mooi met een plakje limoen, een takje munt en een stengel bleekselderij.

Wauwieeeee, wat mooooi ! En lekkerrrr :-)

Okeeee smoothie numero 2
Nóg makkelijker dan de eerste! Met maar 3 ja 3 ingrediënten.

Ingrediënten:
Geitenyoghurt
Een frozen mix van blauwe bessen en frambozen 
Lijnzaad
Kokossnippers (oeps dat zijn toch vier ingrediënten!)

Bereidingswijze:
Leg de frozen mix 15-20 min van te voren uit de vriezer.
Stop eerst de geitenyoghurt in de blender en daarna de rest.
Mixen maaaar!



Garneer de smoothie af met wat blauwe bessen on top!

Enjoy! :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten