vrijdag 24 januari 2014

100 days challenge!

Hello hello,

Dat is weer een tijdje geleden!
Heb het erg druk gehad met werken en sporten..

TOT deze weeek! Maandag ben ik wel netjes geweest, cause NEVER skip a monday! ;-)

Maar sinds die dag ben ik niet meer geweest en heb ik weer een paar cheat-aanvallen gehad, waar ik me toch allebei best voor schaam.
En ik baal, omdat het net zo goed ging en ik ook echt verandering zag.

Ennnn daar moet ik niet te lang bij stil gaan staan, daar kan ik (helaas) niks meer aan veranderen.

Duuuus daarom dacht ik: laat ik de 100 days challenge maar weer eens gaan doen!
Dat houdt in dat ik zoveel mogelijk train in 100 dagen. En dat dan bijhoud! :-)
En ik zal alle struggels en hoogtepunten!!! natuurlijk hier delen.
Net als het eten, mijn progress en andere tips.

Ik hoef ook voorlopig geen cheat day meer! Mijn maag gaat al helemaal tekeer. 
En toch ook wel interessant hoe je lichaam op zo'n verandering kan reageren. Ook omdat het andersom niet zo is, of nouja minder erg.
Geloof me je lichaam is 'blijer en dankbaarder' als je van ongezond naar gezond gaat, dan van gezond naar ongezond. Ik kan meepraten na deze 2-3 dagen. ;-)

Natuurlijk zal ik ook eerlijk zijn als ik toch stiekem een cheatday pak!
Maar daar ga ik natuurlijk niet van uit, want hè wat zijn nou 100 dagen in je leven!

PLUUUSSS ik ga 7 maart op mijn eerste wintersport! :-D 
Zo'nnnnnnnnnn zin in!!
Waar ik ook wel fit voor wil zijn.

Goed genoeg gepraat, net mijn laatste stukje chocola + haribo snoepjes genuttigd. 
Tijd om de rest daarvan weg te gooien in de prullenbak. ;-)

Ik sluit af met een interessant/leuk CrossFit filmpje. Wat ik toch ook wel erg graag wil gaan doen!!


Loveeeeee Ellis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten