donderdag 30 januari 2014

Boodschappen 2.0

Helllo followers!

Als eerste wou ik zeggen dat ik erachter kwam dat twee van mijn berichten een +1 beoordeling hebben gehad! Ik was eerst bang dat dat een cijfer was, maar het blijkt juist een aanbeveling te zijn! Wat mij natuurlijk nog gemotiveerder maakt om door te bloggen ;-) dus anonieme +1'er heel erg bedankt!!

Terug naar mijn nieuwe bericht!
Een tijdje geleden heb ik ook al een foto laten zien van mijn boodschappen en ik vond dat het tijd werd voor een nieuwe! 
Aangezien ik zelf bij de Plus werk koop ik daar altijd mijn boodschappen. De meeste mensen denken dat het er erg duur is, maar we hebben altijd erg mooie aanbiedingen dus je moet gewoon een beetje slim "shoppen" ! ;-)
Zie hier wat ik verzamelt heb:



Alles wat je hier ziet (oké behalve de chocola, wel fair trade trouwens, en de lucifers) is biologisch! Zodra mensen (vooral studenten van mijn leeftijd helaas) biologisch horen, is hun eerste reactie al: Nee is me veel te duur hoor, ik besteed mijn geld liever aan iets anders.
Ergens begrijp ik dit wel, het lijkt misschien duurder. En zo'n XL-verpakking is in verhouding misschien wel goedkoper, maar geef toe hoe vaak gooi je een kwart of misschien wel de helft van bijvoorbeeld een pak gehakt weg? Om dat je het te lang hebt laten staan of om dat je geen zin hebt om twee dagen hetzelfde te eten? Ik weet van mezelf dat ik dat eerder best vaak deed.
Als ik een pak biologisch gehakt koop kan ik wel alles in één keer in de pan doen, zonder dat het overstroomt, en eventueel wat daarvan over is stop ik in een bakje en stop het in de vriezer.

Nu terug naar de prijs van mijn boodschappen, wat me weer erg mee viel :-)
Het bedrag kwam uit op: €33,43. En daar zitten dus dingen bij als blauwe bessen, zoete aardappels, dadels, biologische tofu (net gelijk al gemaakt, heerlijk!) etc. etc.
Dus JA ik vind dat biologisch eten wél betaalbaar is!!! :-)

En over de workout, er staat een lesje HIIT (high intensity interval training) op het programma!
Ergens wil ik lekker op de bank naast mijn kacheltje blijven liggen.
Maaaaaarrrr

;-) ;-) You're welcome!
xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten