vrijdag 3 januari 2014

New year!


Ten eerste natuurlijk een heel gelukkig nieuw jaar allemaal!

Mijn motto voor de komende tijd is:
"New year, fresh start!"

Tuurlijk hebben de meeste mensen een goede voornemens lijstje, waar dit jaar (heb ik gelezen) weer stipt op nummer 1 staat: afvallen en gezonder leven.
GOH, wat een verrassing! ;-)
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg goed dat mensen een gezonder en actiever leven willen. Ik zou alleen willen zien dat mensen daar ook daadwerkelijk iets mee gaan doen!
En het niet uitstellen, aan een dieet (met alleen maar troep beginnen) of na een weekje al opgeven.

De afgelopen twee dagen heb ik al gesport! En ik dacht dat het echt ontzettend druk zou zijn en ben ook nog een stuk eerder naar de sportschool gegaan dan normaal. Om maar een goed plekje bij de bodypump te hebben. 
Helaas bleek dit niet nodig hoeven te zijn! Tuurlijk, het was wel druk. Alleen niet zo 'erg' als ik dacht.
Erg jammer! Dit had ik graag anders willen zien. :-)
Maar goed, het kan nog steeds veranderen!
Het is namelijk nog niet maandag geweest, dit is namelijk altijd dé dag waarop mensen beginnen met hun nieuwe dieet of sportprogramma.

Maar goed, ik zelf heb natuurlijk ook wel een paar doelen:


  1. Mezelf 10x achter elkaar kunnen optrekken.
  2. Wat vaker uitgebreider voor mezelf koken (vind ik, toegegeven, soms nog erg moeilijk).
  3. Aan veel sportevenementen deelnemen (1e staat al gepland: Breakout Run)
  4. Gewoon nog fitter worden!!! :-)
  5. En mensen om me heen en jullie natuurlijk nog meer motiveren! Want echt waar, iedereen kan in de beste shape van hun leven komen!
Als laatste sluit ik af met een heeeeeel motiverend filmpje!


YOU CAN DO ITTTT!!! :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten