woensdag 29 januari 2014

The journey has begun.


Yeesss, vandaag ben ik dan echt begonnen!

De 100 days-challenge is van start gegaan.

Als eerste workout heb ik het nieuwste fitness programma van Shaun T (je weet wel van Insanity), T25 gedaan. 
The name says it all. De workout duurt precies 25 minuten. Zodat mensen de grootste en bekendste smoes "ik heb echt geen tijd, blablabla" niet meer als excuus kunnen gebruiken!

Het is een heerlijke workout, waar je je na 5 min al helemaal kapot zweet. :-)
En daar houd ik van!

Je zult dit vast al heeeeeel vaak hebben gehoord en daarom zeg ik het lekker nog een keer.
MAAAARRR
Je moet ontbijten!!!
En wel hierom:

's Nachts slaap je (hoop ik voor je), waardoor je als je de volgende dag wakker wordt wel 6-10 uur niks hebt gegeten! Je snapt dat je maag dan wel zo'n beetje leeg is.
Om je maag weer te "resetten" en wakker te laten worden heeft het brandstof nodig. Wat je, ja je voelt hem al aankomen, uit je ontbijt moet halen.

Ook helpt het om dat je stofwisseling (verbranding) dan weer op gang komt! En dat is natuurlijk helemaal goed nieuws ;-)

Ik heb een voorbeeldje wat ik 's ochtends altijd eet, dat eiwitrijk is en goed vult!:


Looks good he? ;-)

IngrediĆ«nten: 

- Havermout (6 lepels)
- Biologische sojamelk (250 ml)
- Blauwe bessen
- Aardbeien
- Lijnzaad
- Kokossnippers
- Rozijnen

Hoe te maken?:

Kook de melk
Roer de havermout erbij, tot het weer een klein beetje kookt. Haal het pannetje van het fornuis en wacht tot het een wat dikkere pap wordt.
Hussel de rest van de ingrediƫnten erdoor en KLAAAAR!
Dit kost mij elke ochtend MAX. 10 minuten!
Dus ook hier geldt, tijd zou niet uit moeten maken ;-)

En anders sta je toch lekker 10 minuten eerder op! :-D

Have a nice evening!

En tot snellllllll :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten