vrijdag 31 januari 2014

Receptje!

Sinds een tijdje ben ik erg geïnteresseerd geraakt in nieuwe recepten creëren/proberen!
Zo heb ik gister verschillende soorten groentes gekocht, wat bij elkaar gegooid en een heerlijk "nieuw" wok gerecht gemaakt.
Ennnn erg makkelijk!



Dit is wat ik gister als lunch had en de left-overs heb ik vandaag op het werk genuttigd ;-)
Het was errrug makkelijk en snel om te maken!

Ingrediënten:

- Broccoli
- Champignons
- Biologische (licht gekruide) tofu

THAT'S ALL!

Zoals je je kunt bedenken is dit geheel veganistisch, hier had ik na een lange tijd zin in. Want altijd maar dat vlees, wordt na een tijdje ook saai ;-)

Hoe te maken:

Zet een pan water op het vuur, en laat het koken.
Snij ondertussen de broccoli en champignons in stukjes.
Voeg de broccoli aan het kokende water toe en laat het beetgaar koken.
Zet de wokpan op het vuur en voeg een scheut olijfolie toe.
Voeg nu de broccoli, champignons en tofu toe in de wokpan.
Laat het een tijdje door pruttelen. Kruid het met wat zout en peper.

Et voilà, klaaaaar!!

Je kan er natuurlijk ook veel meer aan toevoegen. Zoals ui, pepers, knoflook etc.. Ik vond het zelf zo al lekker genoeg ! :-)

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten